Rozvážkové firmy rostou raketovým tempem

Během karantény nemohlo fungovat mnoho společností. Ale i když to někde bylo na hranici krachu, jiné firmy se zase těšily obrovskému zisku. Mluvíme konkrétně o společnostech zaměřujících se na rozvoz jídel, které vyrostly v posledních měsících o několik procent. A i když už je dávno po karanténě, zájem o rozvoz pizzy a jídel ve Frýdku-Místku či jinde v republice neutichá, a tak se firmy zaměřující se na rozvoz jídel radují z vysokých zisků dál. A pravděpodobně se radovat ještě chvíli budou, protože nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla změnit. 

Lidé přestávají vařit

Během karantény se lidé snažili podpořit své podniky a namísto toho, aby chodili do restaurací, respektive do výdejních okének, raději využívali rozvoz. Jednalo se o pohodlné a rychlé řešení, díky kterému se ani nemuseli postavit k plotně. 

A i když je už dávno po karanténě, člověk by řekl, že se lidé vrátí k plotnám a budou více samostatní. Jenže naopak se ukázalo, že jsou lidé nadmíru leniví a že vaření je zkrátka nebaví. Rozvoz aktivně využívají i nyní, když restaurace hlásí otevřeno. 

Kurýrů přibylo, společnosti rostou

Skvělé výsledky jsme mohli pozorovat už během koronavirové krize. Společnosti nabírali kurýry ve velkém, jenom během března a dubna se počet kurýrů dostal na patnáct stovek. Lidé, kteří nemohli během koronavirové krize pracovat, se rozhodli změnit profesi a stali se z nich kurýři. A firmy rostly a rostly. 

Růst společností podporoval růst přijatých objednávek. Těch je právě nyní o šedesát procent více než vloni touto dobou. Obvykle je růst pětačtyřicetiprocentní, ale letos je tím pádem naprosto rekordní. To potvrzuje nejedna rozvážková společnost.

Nárůst, který převyšoval dokonce i roční plány, zaznamenaly i velké fastfoodové řetězce, jako je KFC nebo McDonald`s. Dodnes se mluvčí společností shodují na tom, že zákazníci spíše objednávají a nosí si jídlo domů, než navštěvují restauraci.