V současné době existuje mnoho způsobů, jak mohou firmy bojovat s konkurencí. Například mohou využít nejrůznější formy reklamy či mohou vsadit na notifikace, které jsou mocným marketingovým nástrojem nejen e-shopů. Mnozí lidé se domnívají, že push notifikace či notifikace obecně mohou využívat jen firmy nebo e-shopy, ale díky systému Notifee je může posílat prakticky každý. Aby však byly přínosné, efektivní a užitečné, musí se správně rozesílat.
O notifikacích čili o krátkých oznámeních, které často upozorňují na slevové akce, upozorňují na zboží v košíku nebo na důležité informace, které se nesmí přehlédnout, jste už určitě slyšeli. Nejčastěji se s nimi setkáte v souvislosti s internetovými obchody, které zasílají skrze své mobilní aplikace notifikace zákazníkům, čímž podpoří jejich aktivitu a zároveň zvýší podvědomí o firmě. Jak jsme však zmínili, rozesílat notifikace může prakticky každý, nejen e-shopy nebo podobné firmy.
Aby však přinesly ovoce, nastavte správné načasování
Nastavit správné načasování notifikací, to je základem úspěchu. Notifikace jsou sice mocným marketingovým nástrojem, pakliže se s ním však bude pracovat špatně, nepřinese takové ovoce, jaké očekáváte.
Podle odborníků je ideální načasování na všední dny, kdy mají notifikace větší míru otevření. O víkendech je aktivita uživatelů daleko menší, proto se zaměřte především na dny v týdnu, konkrétně na úterý až pátek. Vždy zasílejte notifikace odpoledne, kdy je nižší pravděpodobnost toho, že jsou lidé v práci. Ideální je rozesílání notifikací od oběda do sedmnácti hodin.
Jak často notifikace rozesílat?
V souvislosti se notifikace se nabízí také otázka, jak často je rozesílat. Samozřejmě se to vždy odvíjí od preferencí konkrétní cílové skupiny. Neposílejte je příliš často, to pak působí agresivně a otravně, naopak sporadické rozesílání notifikací působí nekonzistentně.