Jaroslav Voldřich: Tvorba webových stránek a e-shopů na míru

Současný život je úzce spjatý s internetem. Hledáme na něm potřebné informace, nakupujeme a sdílíme postřehy se svými přáteli prostřednictvím sociálních sítí. Internet využívají také podnikatelé, a to buď ke svému zviditelnění, nebo přímo k podnikání jako provozovatelé e-shopů. Máte zájem začít podnikat v této oblasti a nevíte si rady? Poradím vám, jak na to. 

E-shop na míru

Aby byl nově vzniklý e-shop úspěšný, je třeba dodržet určitá pravidla, bez nichž to nebude fungovat. Tvorba e-shopu na míru je mojí prací již jedenáct let. Během této doby jsem posbíral spoustu zkušeností, abych mohl poskytovat služby na profesionální úrovni. Ročně vytvořím na 40 nových webů, čímž ale moje úloha nekončí. Aby e-shop našel své zákazníky, je třeba se věnovat také jeho propagaci. A o tu se umím také postarat. Nastavuji PPC kampaně, optimalizuji stránky pro vyhledávače a zabývám se i dalšími nástroji on-line marketingu. Vždy se snažím vycházet z individuálních potřeb zákazníka. 

U e-shopů nastavuji základní funkce, jako je správa kategorií, zákazníků, objednávek a nastavení platby a přepravy. Pokročilé funkce pak představují napojení na Heuréku a Zboží a měření konverzí a správa PPC kampaní pomocí Sklik nebo Google Ads.

Vlastní webové stránky

Kromě e-shopů svoji tvorbu zaměřuji také na vytváření originálních webových stránek pro prezentaci firem i jednotlivců. Ovládám nástroje, které dokážou přivést na stránky návštěvníky, což je podstatná podmínka toho, aby web dobře fungoval. Vždy se svých zákazníků ptám, co od webu očekávají, abych ho mohl navrhnout přesně podle jejich požadavků. 

Tvorba webových stránek začíná první schůzkou, pokračuje přípravou návrhu řešení a samotnou realizací. Vždy se snažím ke každé zakázce přistupovat tak, jako bych ji tvořil pro sebe. Se zákazníkem pak obvykle ještě po dokončení realizace pokračujeme ve spolupráci, kdy hodnotíme výsledky kampaní.